torstai 28. marraskuuta 2013

coming soon

Moikka!
Tänään sain lukion puolelta vihdoin koeviikon päätökseen, joka huipentui äidinkielen kokeeseen. 
Kyseiseen kokeeseen oli musta vähän vaikea valmistautua, mutta pää asiahan lukiossa on 
että pääsee läpi, vai mitä?
Odotan jostain syystä ihan hirveesti seuraavassa jaksossa alkavaa englantia ja toivottavasti 
tää syksyllä saatu innostus ja uus motivaatio pysyy !
Ammattikoulun puolella mulla ei kuitenkaan mene yhtä hyvin ..varsinkin kun työssäoppi alkaa ihan pian.
Ensin ajattelin, että on tosi kiva päästä oikeeseen työhön harjottelemaan niitä asioita mitä teoria tunneilla
ollaan käyty, muttakun todellisuus iski päin näköä, on mun ajatukset jostain syystä kaikkea muuta kuin positiivisia, mutta se siitä koulusta valittaminen ja asiaan.

Oon menossa ylihuomenna 50-vuotis juhliin ja oon kahden vaiheilla.
En menemisestä vaan mekosta, mulla on siis kaksi ihan superkivaa mekkosta kotona tällähetkellä
ja en vaan osaa päättää. Hillittyä mustaa vai jotain pinkkiä? Odotan kauhulla ja jännityksellä kumman puenkaan päälle lauantai aamuna kauhealla kiireellä, mutta tässä pientä kuvamateriaalia niistä :)





Sophia
(Pahoittelut erittäin paskasta kuvalaadusta. Blogspot pistää mun kuvat rakeisiksi jo varmaan kuudetta kertaa, muilla samaa ongelmaa?)


2 kommenttia:

  1. Mulla on kans tehny samaa kuvanlaadulle :/ Kantsii koittaa ladata kuvat flickrin kautta, ite teen nykyään nii ja se ei ainakaan vie laatua yhtään:)

    VastaaPoista
  2. Ihana toi pinkki mekko Sophia! :)

    VastaaPoista